Bestellen, bezorgen & afhalen
Bestellen
Kies uw biologische producten en voeg deze toe aan uw winkelmandje.
Gedurende het bestelproces kunt u kiezen voor bezorgen of afhalen in de winkel.
Plaats uw bestelling en betaal via iDeal of Bancontact. U ontvangt een orderbevestiging en wij gaan voor u aan de slag.
Wij zullen contact met u opnemen wanneer de bestelling gereed is.
Bezorgen
Wij bezorgen op maandagen en werken samen met een transporteur die in gekoeld (diepgevroren) transport voorziet. Gedurende het bestelproces kunt u een gewenst bezorgmoment kiezen. Bestellingen geplaatst vóór donderdag 12.00 uur kunnen de daaropvolgende maandag geleverd worden (met extra optie voor avondlevering). Op de dag van bezorging ontvangt u vóór 08.00 uur een bericht met een track & trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Tevens wordt een tijdsvenster van maximaal 3 uur aangegeven waarbinnen u de transporteur mag verwachten.
Niet thuis? Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren over uw levering binnen het door u geselecteerde bezorgvenster. Mocht de levering onverhoopt niet lukken, zal de transporteur uw bestelling mee retour nemen en ons informeren. Wij nemen contact met u op om een nieuwe afspraak te maken. Helaas zijn wij genoodzaakt om eventueel ontstane additionele kosten in rekening te brengen.
Bestelwaarde van | t/m | Levering op maandag tussen 08.00 en 22.00 uur |
€ – | € 49,99 | € 19,95 |
€ 50,00 | € 99,99 | € 13,95 |
€ 100,00 | € 149,99 | € 9,95 |
€ 150,00 | € 199,99 | € 5,95 |
€ 200,00 | Gratis binnen NL | |
*Levering op maandag tussen 17.00 en 22.00 uur +€2,95 |
Afhalen
Bestellingen kunnen ook worden afgehaald in onze winkel op vrijdag tussen 14.00 en 17.00u of zaterdag tussen 09.00 en 13.00 uur. Uw gewenste afhaalmoment kunt u doorgeven tijdens het bestelproces . Bestellingen geplaatst vóór vrijdag 14.00 uur kunnen, indien gewenst, diezelfde dag nog worden afgehaald.
Retourneren
Het retour sturen van onze biologische producten is niet mogelijk, omdat dit bederfelijke waren zijn die vallen onder de wet voedsel en waren. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over uw product(en), neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@boerderiebewust.nl of +31(0)6-41232312.
Veelgestelde vragen
Hoe zijn de producten verpakt?
Ons biologisch Angus vlees wordt direct na verwerking vacuüm verpakt en professioneel ingevroren. Wij doen dit om de houdbaarheid, puurheid en kwaliteit van onze producten te waarborgen. Er worden immers geen conserveermiddelen aan onze biologische producten toegevoegd. Vacuüm verpakken heeft een aantal voordelen:
De kwaliteit van het vlees blijft behouden. Dat komt door de afwezigheid van zuurstof in een vacuüm verpakking. Zuurstof kan de geur, smaak en kleur beïnvloeden.
Hygiënische verpakkingsmethode, omdat het product afgesloten is van de omgeving.
Behoud van vleessappen.
Iedere verpakking is voorzien van een etiket waarop informatie over het betreffende product terug is te vinden.
Hoe kan het vlees het best ontdooien?
Neem geruime tijd voor gebruik (+-1 dag, afhankelijk van de hoeveelheid) het gewenste biologisch Angus vlees uit de vriezer en laat het in de koeling ontdooien. Na ontdooiing neemt u het vlees uit de verpakking en laat u dit op kamertemperatuur komen, waarna het klaar is voor bereiding.
Een keer geen tijd / iets vergeten? U kunt de bevroren verpakking in koud water leggen voor een snellere ontdooiing; dit geniet echter niet onze voorkeur.
Hoe werkt dat precies met prijs en gewicht?
De biologische Angus runderen van Boerderie Bewust zijn uniek en variëren in gewicht en formaat. Onze biologische producten (rundvlees, kip & varkensvlees) zijn natuurproducten die in een ambachtelijke omgeving worden verwerkt. Hierdoor kan het gewicht per verpakking variëren. In onze webshop vermelden wij telkens het gemiddelde gewicht van het betreffende product, inclusief de prijs die bij dat gewicht hoort. Het gewicht per geleverd product kan afwijken van het gewicht dat vermeld staat in de webshop en door u besteld werd. Wij streven echter ernaar om zo precies mogelijk te werken. Indien er desondanks een te groot negatief verschil tussen prijs en gewicht ontstaat, compenseren wij dit middels het toevoegen van een extra product aan uw bestelling.